Wednesday, May 16, 2012

SELAMAT HARI GURU

16 Mei setiap tahun akan dikenang dan disambut oleh kita semua.. jasa mereka yang bergelar guru amat2 tiada tandingannya.. kepada semua guru yang pernah mendidikku bermula dari SK Dato Wan Mohd Saman (cikgu kamal, cikgu shuib, cikgu shahrul, cikgu norlela, cikgu mariamah, cikgu zurina, cikgu rokiah, cikgu ishak, cikgu syed dll) , SMK Dato Wan Mohd. Saman (cikgu muthalib, cikgu ghazali, cikgu sharifah, cikgu noraini, dll) SMK Gurun (cikgu azizah, cikgu rosli, cikgu norashikin, cikgu razali, cikgu mazlan dll), dan SMK Guar Chempedak (cikgu maimon, cikgu azizan dll) terima kasih cikgu. Alhamdulillah berkat didikan cikgu-cikgu semua saya berjaya menjadi seperti sekarang..

Sempena hari guru kali ini saya cuba juga mencari lagu-lagu yang sesuai.. tapi terjumpa satu video dari seberang ni.. agak menarik untuk didengar juga.. so meh layan..



tapi lagu yang paling melekat dihati kita semua pasti lagu yang dinyanyikan oleh cikgu-cikgu kita setiap tahun kan! :)



Friday, May 11, 2012

SEINDAH SAKURA


Sinopsis: SHAKIRA terumbang-ambing akibat kemiskinan hidup dan hilang tempat bergantung. Airil yang hadir dengan perspektif negatif terhadap gadis itu, akhirnya berubah mencintainya dalam diam. Sukar bagi Shakira untuk bahagia, lantaran ada hati yang dengki dan merancang balas dendam. Hati hitam milik Anida berjaya membuatkan cinta Shakira dan Airil ter halang hingga lelaki itu membawa diri meninggalkan Shakira terkapai-kapai keseorangan. Sejak itu, satu per satu badai datang melanda hingga hidup gadis itu tidak menentu. Di universiti, Shakira menemui cinta baru, tapi malangnya dia sudah jadi milik orang lain. Demi kasih pada ibu, dia rela berkorban biarpun hatinya hancur bagai kaca berderai ke bumi. Shakira cuba menjadi SEINDAH SAKURA meskipun harapan untuk mendapatkan kembali cinta sejati semakin mustahil. Namun, dia perlu percaya pada jodoh yang telah tersurat untuknya. Mungkin kita sengaja dipertemukan dengan cinta yang salah agar kita bersyukur setelah mendapatkan cinta yang sebenar.. 


So.. korang semua mesti dah ada yang mengikuti siri Akasia terbaru dia TV3 setiap Isnin- Khamis jam 7 malam kan... mesti ada yang suka nak cari lagu2 yang dijadikan lagu latar siri Seindah Sakura lakonan Fasha Sandha dan Fahrin Ahmad ni kan... Drama ini adalah arahan pengarah muda yang juga pelakon berbakat kita iaitu En. Zulhuzaimy..so meh layan lagu-lagu best ni ok!




Wednesday, May 9, 2012

alhamdulillah

alhamdulillah.. syukur pada mu Yaa Allah kerana memberi kesihatan yang baik-baik bagiku untuk terus menjadi hambaMu... bersyukur sangat-sangat kerana diberi kesejahteraan dan diberi kehidupan yang aman bahagia disamping keluarga tersayang dan kawan-kawan semua.. semalam genap 37 tahun dilahirkan dimuka bumi ini.. dengan izinmu Yaa Allah, terima kasih mak dan ayah yang byk berjasa mendidik anak mu ini.. Terima kasih pada suami tercinta yang banyak memahami karenah isteri yang kadang2 sewel ni hehe.. terima kasih anak-anak mama yang menceriakan hidup mama.. kamu semua permata hati mama.. semoga mama dapat mendidik kamu semua menjadi anak-anak yang soleh.. insyaallah..

cukup dulu.. tak sempat nak memblogging laa.. banyak giler kerja hari ni.. nanti kita story mori lagi okay...

Thursday, May 3, 2012

alfatihah buat arwah bob kuman


Kakitangan ambulan Hospital Sg. Buloh mengesahkan Bob Kuman telah meninggal dunia pada jam 4.38 petang tadi - sumber dari http://www.mazidulakmal.com/

ALFATIHAH buat arwah Bob..

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki

There was an error in this gadget