Tuesday, July 21, 2009

balik kampung lagik...

sepanjang minggu lepas mmg memenatkan.. ujung minggu ada exam.. habis exam sabtu petangl.. then ada birthday party rizq..pastuh dah lewat mlm balik umah..mula2 plan nak balik gurun.. sbb ayah pun tak baper sihat.. tp akhirnya tak jadi jugak.. sbb mak mertua pun tak sihat.. so terpaksa la pagi ahad balik pasir mas dulu... sampai pasir mas dah nak petang pun... then isnin kebetulan anak2 cuti israk mikraj.. so aku pun memontengkan diri.. isnin tgh hari bertolak balik kl semula.. adoii penatnya tak tau nak cakap.. perjalanan 8 jam mmg memenatkan dah paling tak tahan pinggang aku sakit2.. tp apa nak buat.. demi mak mertua.. ku relakan jua.. hehehe..

so this weekend nampaknya aku kena ponteng kelas lagik.. sbb nak balik gurun pulak.. demi ibu ayah tercinta aku rela apa saja...

2 comments:

iDAN said...

Kat gurun tu masih banyak lagi ke Ladang Buah Mempelam, dedulu pernah ikut pensyarah buat projek alir titis di Sik Kedah.

Agak besar juga ladang mempelam itu. Tak jauh dari pekan Sik.

nyonyacyber said...

idan... rasanya masih ada.. saya pun dah lama tak ke daerah sik..

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki

There was an error in this gadget