Wednesday, September 10, 2008

bila anak-anak demam... :(

angah dah tak tahan lagi.. sampai merengkok kat sofa klinik.. sian dia..


dua-dua beradik terbaring kat umah..


ermm minggu nih minggu tak ceria.. anak2 tak sihat.. nina dari last week demam tak ok jugak lagi.. isnin lepas angah pulak sambung demam.. panasnya kuat sangat.. semalaman tak tidur dia menggigil.. dah kasi ubat pun suhunya masih 39.8 celcius lagik.. pagi isnin tuh hantar along jer g sekolah... then hantar nabil kat tadika.. angah dan nina bawa ke office sementara tunggu klinik buka.. aduhai siannya anakku.. nangis2 dah dia ... pukul 9.30 pagi bawa ke klinik.. dr. mahathir cakap suhu angah tinggi sangat, then dia kasi antibiotik.. nina pulak dah ok sket.. suhu dia tak tinggi sangat.. cuma aku risau sebab selalu time petang ke malam tu suhu dia tiba2 jadi tinggi. ermmm risau betul aku dengan anak2 nih kalau time-time camnih.. then balik dari klinik aku terus balik umah sbb dah ckp ngan boss, aku kena emergency leave, tak sampai hati nak tinggalkan kat nursery time2 tak sihat nih..

ermm semalam 9 sept pun aku sambung lagi cuti.. angah masih tak ok demamnya.. masih kuat panasnya. alahai risau betul aku.. ermm pagi ni pun masih tak berapa ok lagi.. tapi aku kena kerja gak hari nih.. dah dua hari cuti.. aku dah dapat bayangkan meja aku mcm mana penuh nanti .. selalu kalau aku cuti mesti atas meja aku penuh ngan kerja2 yang bertambun2.. hari ni terpaksa la suamiku pula menjaga anak-anak.. nak buat macam mana.. terpaksa bergilir-gilir.. thanks yer abg...

1 comment:

Unknown said...

siannye...harap dia org cpt sihat...kite pon kalo anak demam..selalu jek fikir biarlah penyakit dia org tuh pegi kat kite. kesian sgt tgk kalo anak2 demam ni..

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki