Friday, October 24, 2008

dulu dan kini...


ini gambar tiga bulan lepas


ini gambar minggu lepas

sejak kebelakangan ni.. ramai yang menegur aku dah makin gemuks.. erk! tak sangka kan.. dulu aku nih selalu org ckp keding.. kurus kering.. tp now semua dah tegur apsal ko makin gemuk ek.. aku pun tak tau nak jawab apa.. nak ckp sbb kuat makan.. mmg dari dulu aku kuat makan.. tp yg pasti sejak lepas melahirkan nabil.. mmg berat makin bertambah.. dan kesimpulan yang dapat aku buat.. bersalin secara normal lebih mudah utk maintain berat badan.. ni semua gara2 operation la buat badan aku memberat jer... nak control makan pun susah.. sbb aku nih mmg jenis yg kuat makan.. sentiasa jer nak mengunyah.. kalau rasa nak kurang makan aku kena niat nak puasa.. baru aku boleh tak makan.. heheh tp lepas buka puasa.. aku melantak sakan jugak.. ermm camner la nak buat kan... korang ada petua tak utk aku ek? hehehe

No comments:

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki

There was an error in this gadget