Tuesday, December 8, 2009

balik kampung






wahh seronok sgt last week satu minggu dapat balik kampung tercinta.. walaupun suami tak dpt ikut serta, namun aku dan anak2 tetap bergembira dapat habiskan masa cuti bersama mak dan ayah.. sempat juga aku bawa anak2 naik gunung jerai, setelah sekian lama tak menjengah keindahan gunung yang terletak berdepan dengan rumah mak. walau pun sekejap tapi cukup bermakna.

Kebetulan musim cuti sekolah, anak-anak buah semua balik, bertambah meriah lagi rumah mak dan ayah.. paling aku suka bila tengok ayah gembira dengan kehadiran cucu-cucunya. lupa seketika pada sakit yang dihidapi. alhamdulillah keadaan ayah juga sudah beransur sihat walaupun kadangkala masih lagi keletihan dan memerlukan bantuan kami semua untuk bergerak. insyaallah aku berdoa semoga ayah cepat sembuh dari sakitnya.

4 comments:

mariaariffbaby said...

happening nya!
seronok tgk those pic

nyonyacyber said...

maria: masa yg singkat.. itu jer yg dpt buat.. hows ur ecah? dah sihat?

nord@esntek73 said...

mak aiiiii...best giler balik kg nooooo...syok gak kan naik gunung jerai tu...balik nntio kitqa nk naik gak lah....lama x naik..last masa kite orang tengah bercinte dulu2 nuuuu...nak kena bawa anak2 lak niiii..

nyonyacyber said...

heheh kak nord.. tu laa lama dah tak naik.. besh jugak la sesekali naik.. tp dah lain skrg ngan dulu.. la tak sejuk sgt..

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki

There was an error in this gadget