Tuesday, March 22, 2011

Go Cell International

ok..entry kali ni nak citer pasal kecantikan.. semua orang nak cantik... ada ker yang tak nak cantik. Diperkenalkan (mungkin ada yang dah kenal) produk untuk kecantikan Go Geous dari Go Cell International. Satu-satunya suplement yang mengandungi stem cell buah-buahan iaitu Epal dan Anggur. Mula-mula diperkenalkan produk ini, seperti biasa aku anggap ianya macam produk-produk lain jugak.. tapi bila mencubanya.. perkataan pertama yang keluar selepas tiga hari menggunakannya.. "WAH!! terasa lain kulitku" dulu aku bukan seorang yang menjaga kecantikan kulit seperti perempuan-perempuan lain.. bagi aku cukup lah seadanya.. losyen pun malas nak pakai.. bila usia menginjak umur.. ermm kekeringan kulit dah mula terasa.. kulit cepat kering, tumit mula merekah.. alhamdulillah selepas mencuba GO Geous ianya membantu dalam merubah kulit menjadi lebih bertenaga. Anda perlu mencubanya!memang tak kan menyesal.




pada yang mahu mencuba product Go Geous ini anda boleh menghubungi email saya nyonyacyber@gmail.com atau anda boleh message di facebook saya http://www.facebook.com/nurulhusna.hussain atau anda boleh tinggalkan pesanan di chatbox disebelah. TIDAK RUGI MENCUBA DEMI KESIHATAN ANDA!

No comments:

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki