Thursday, November 27, 2008

kami di alamanda

ahad lepas aku dan suami ada jemputan kahwin anak salah seorang kawan suami di dewan canselleri, presint 15, putrajaya. tapi memandangkan kami dtg awal.. so pengantin pun belum sampai lagi.. tak dapat la nak mengabadikan gambar2 di majlis itu..Alang-alang dah sampai ke putrajaya, mcm biasa kami bertiga ronda-ronda di sekitar alamanda.. sempat jugaklah aku snap kan gambar nabil bersama ayahnya.. ermmm nabil nih tak adil tau.. tak der pun gambar ngan mama...

nabil ngan ayah lagi ditepi tasik..


nabil disisi ayah


hensemkan nabil


last sekali ada jugak gambar mama ngan ayah... hehehe

2 comments:

ibu_rizqy said...

hai... jalan2 kat alamanda ek... u n ur hubby memang seiras kan... semoga bahagia hingga akhir hayat...

intanmaria said...

seronok nya cuti2 kat alamanda..
windu la nak p sana..
dah tak study lagi kat upm...terus tak p sana..

dear..ambik tag kat blog yer

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki

There was an error in this gadget