Wednesday, May 6, 2009

menjelang hari ulangtahun kelahiran ku....

alhamdulillah.. andai diizinkan Allah.. jika dipanjangkan usiaku ini.. lagi dua hari aku akan mencecah usia 34 tahun.. syukur kepada mu Ya Allah.. memberi nikmat untuk aku merasai kehidupan yang penuh pancaroba di dunia ini...

dalam menginjak usia ini.. penuh liku2 kehidupan.. dugaan dan cabaran.. aku harungi.. andai di beri pilihan.. aku tak sanggup menghadapinya.. tapi apakan daya.. jalan ini yang kupilih.. jadi seharusnya aku redha dan aku pasrah atas segalanya...

ya tuhanku.. kau berikan daku kekuatan dan ketabahan dalam mengharungi semua ini......

7 comments:

Su3y said...

A'skum kak...
Oh ye ker?
Suzy tak tau pun hari tu birthday akak...
Btw,suzy harap masih blum terlambat lagi yer untuk suzy wish akak a very happy birthday :)
Semoga akak sentiasa didalam keadaan sihat sejahtera...
Semoga juga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki...
Love u kak...
:)

nyonyacyber said...

alhamdulillah.. thanks suzy..

Su3y said...

U're welcome akakku cyg :D

vee said...

erk. Birthday k.nurul. Hepy belated burpdayyy k.Nurullll..

Wish u all d best in future. Woot woottt

Lepas ni letak dalam reminder lah. huuuu.

nyonyacyber said...

heheheh vee... jgn lupa... letak reminder tu... dan jgn lupa dlm reminder tu letak list hadiah sekali ek.. hahahaha farah cute...

FADZLAN RIZAN JOHANI said...

selamat hari lahir..moga hidup makin bahagia.

lama dah tak jenguk blog nie..berehat jap dari blogging nie..hehe.

nyonyacyber said...

pak lan: terima kasih sudi singgah...saya pun dah lama tak update blog..

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki