Sunday, October 11, 2009

europe trip






alhamdulillah cita2 nak menjejak kaki ke bumi eropah akhirnya terlaksana jugak... group kami seramai 11 org memulakan perjalanan backpackers selama seminggu bermula dari 2 oct 09 hingga 9 oct 09.. amat2 menyeronokkan walaupun penat tak terluah..

day 1.. kami menjejak kaki ke london.. memulakan perjalanan dan percutian yg indah di London.. sempat naik cruise menyusuri sg thames...dapat tgk london bridge.. hehe sebelum nih dok nyanyi jer london bridge is falling down.. juga meninjau istana buckingham.. menikmati keindahan hyde park..membeli belah di primax dan juga kawasan sekitar.. menikmati makan malam di malaysia hall.. membeli cenderahati di sekitar bayswater.. sungguh padat jadual ... tp mmg indah...

day 2.. sampai di paris dari london menaiki bas dari victoria station... sungguh malang sekali sebelum berangkat ke paris.. beg my boss dan camera my fren dicuri di station victoria.. sungguh pantas ianya terjadi.. tetapi itu semua tidak menghalang perjalanan kami yang masih panjang... di paris kami menikmati keindahan paris dari menara eiffel.. juga melawat pasar yg lebih kurang mcm pasar tani melawati pun ada,.. hehehe seperti di london.. di paris juga kami tidak melepaskan peluang utk mengunjungi hard rock cafe.. menyusuri jalan2 indah sekitar kota paris.. sempat jugak menjengah ke gedung LV.. wahhhh indahnya dan cantik sekali...melawat musee du luvre.. dpt juga tgk potret monalisa..

day 3.... pisa, italy... to be continue.... huhuhu

8 comments:

aaapit said...

huwaaa..anyway take care and have a nice day sis...

nyonyacyber said...

thanks aaapit :)

Cetusan said...

woowww...bestnyaa..kempunan..kita..

Kamsiah yusoff said...

sampai ati tak ajak nk pi london...jeles teramat ni tau..

nyonyacyber said...

zeqzeq: hehehehe kempunan plak dia...

kak kamsiah: heheheh lain tahun kita ajak.. :p

Cetusan said...

pso sebanyak PIC boleh kongsi..

Cetusan said...

sunset munga kehidupan..hujan

nyonyacyber said...

nanti kami update lagik.. hehe bz sket .. tu lambat update

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki