Wednesday, January 2, 2013

Back to school!! Hoyeahhhh!!!



Hi! Amacam pagi ni? My hero kat atas ni sgt2 lah good mood pagi ni.. Bangun dengan ceria utk kesekolah.. Hrmmm sedar tak sedar si bongsu dah mencecah darjah 3... Yeayyy adik dah besarkan!

So pada korang yang anak-anak dah mula bersekolah hari ni bagaimana? Ada yang nangis2 lagi? Alhamdulillah setakat ini semua anak2 tak der masalah nak ke sekolah.. First day sekolah darjah satu pun okay jer.. Tak meragam macam ada sesetengah budak sampai sebulan parents kena teman kat sekolah pun ada kan! Tapi tak per.. Tu semua pengalaman dan akan menjadi kenangan buat kita bila mereka dah besar nanti..

And satu lagi... Bila dah mula sekolah maka selamatlah menempuh jalan yang akan kembali sesak! Harap bersabar lah kita semua ya.. Sama2 bertoleransi dan berakal belaka bila di jalanraya ..

Apa2 pun mari kita doakan kejayaan anak2 kita di dunia dan akhirat ya.. Semoga mereka semua bakal menjadi pemimpin di masa hadapan insyaallah..

Sent from my iPhone

2 comments:

JunAina said...

Salam...

My bongsu pun dah darjah tiga. Fist day hantar dia ke perhimpunan kat foyer sekolah sebelum masuk kelas petang. Bila salam nak cium pipi dia aje terus sembunyikan kepala macam kura-kura. Konon budget dah beso malu dgn kawan2...ahahaa...

nyonyacyber said...

heheh anak2 mmg selalu gitu tambah2 pulak kalau lelaki, malu nak tunjuk manja kat depan kawan2 kan..

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki