Friday, August 2, 2013

Iftar Ramadhan with DS Hishammuddin Tun Hussein Onn





Malam tadi alhamdulillah sekali lagi aku dijemput bersama-sama berbuka puasa bersama Menteri Pertahanan DS Hishammuddin Tun Hussein di Mahkota Ballroom Hotel Istana. Menarik sebab sejak awal puasa kiranya ini jemputan pertama yang dapat aku hadir. Yer la kan.. awal-awal puasa dah masuk spital seminggu lebih. Seperti tahun sebelum ini, aku dan rakan-rakan twitter DS tidak pernah dilupakan untuk dijemput ke majlis-majlis keraian DS. Terima kasih DS atas ingatan dan layanan mesra DS sekeluarga pada kami semua. Di majlis itu juga DS sudi memberi sumbangan kepada anak-anak yatim dan juga ibu tunggal yang kurang berkemampuan. Gambar-gambar yang tak seberapa keping sempat dicuri dari camera iphone cabuk aku adalah sket boleh korang tengok kat FB aku yer. malas nak upload kat blog sebab masa dah suntuk.. nak balik umah buka posa ngan cinta hati pulak :).. ok chow dulu!



No comments:

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki