Wednesday, August 6, 2008

apa-apa ajer

ermm tak der benda pun sebenarnya.. tadi pagi2 sampai awal kat ofis.. buka utusan online.. then nampak ada cerita pasal aznil kasi motivation talk to student sekolah.. ermm cam menarik... teringin gak nak kasi anak aku masuk bengkel yg mcm aznil ckp kan tu.. tapi camner ek...

pastuh saja tangan gatal2 dok search kat google pasal aznil.. heheh dasyat gak ek pak nil nih.. kat wikipedia pun ada... ermmm pastuh terjumpa la blog pak nil.. yahooo tambah lagi koleksi blog utk aku baca.. heheh anak2 aku mesti suka.. sbb dia org mmg minat giler ngan uncle aznil sorang nih... ermmm teringat aku satu masa tu.. masa kita org window shopping kat bangsar village.. kita org ada terserempak ngan pak nil & anak2 tgh bershopping jugak.. heheh yg kelakar.. anak bongsuku.. si nabil.. siap tunggu kat depan kedai cd.. apa nama tah.. aku pun tak ingat tapi kat sebelah2 nandos..heheh pastuh siap diheretnya bapanya sekali nak ajak ambil gambar ngan uncle aznil..haha jgn tak tahu.. anak2 aku siap pergi audition utk rancangan tom tom bak.. hahah punya la nak jumpa pak nil sorang nih.. special sungguh insan bernama AZNIL NAWAWI....

No comments:

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki