Thursday, August 7, 2008

nabilku...





ermmm nabil.. dah nak jangkau 4 tahun pun.. sekejap jer rasa dah besar anak lelaki tunggal aku sorang nih... bila tengok balik picture-picture lama nabil aduhhh rindunya nak pegang baby lagi... cepat benar nabil membesar.. dah mula bersekolah pun..

nabil sekarang dah pandai menyanyi.. lagu paling dia suka lagu apa ek.. lagu indon tu.. kalau dia nyanyi siap ngan menari sekali... antara lirik lagu tu macam nih.. "engkau pergi aku tak kan pergi.. kau menjauh ku tak akan jauh.. sebenarnya diriku masih mengharapkan mu... " haaaa lagu tu arr.. apa ek tajuk dia... ???? aku pun tak baper nak ingat.. byk sgt lagu indon kat radio sekarang nih... lagi satu lagu dia suka adalah lagu aliff aziz.. sayang-sayang.. dia siap boleh hafal lagi lagu tuh...

nabil nih kita org gelarkan dia anak bapa.. sebab dia sket-sket "mana ayah??" tak boleh ayah tak der depan mata.. mata pejam pun tangan meraba2 cari ayah.. dia cuma boleh tak der ayah bila time dia ke sekolah.. kalau dalam kereta pun mesti nak pegang tangan ayah... sian cik abg ku.. nak kemana-mana pun kena senyap-senyap dan nyorok-nyorok.. takut nabil nampak.. heheh tapi yg aku paling tak tahannya.. bila dia sedar ayah dia tak der.. mak aihhh satu flat boleh dengar dia nyer meraung... mcm aku dera anak jer.. aduhh nabil... nabil... putera tunggal yang selalu buat rumah aku jadi kecoh... hobi nabil memang gemar mengumpul koleksi kereta-kereta sport. dia boleh asyik main kereta-kereta comel dia sampai tak ingat nak makan..

begitulah kisah nabil....

No comments:

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki