Thursday, September 29, 2011

pst! pst! pst!


hahaha pst! pst! pst! bukan ada citer apa.. sebenarnya nak bagitau uolls... kami dah ubah2 sket ropa paras blog kami nih.. hangpa semua nampak tak header atas tu ada gambaq cun tuh! kalau hangpa perasan ada unsur2 japan sket kan.. haaa tu la hasil kerja kawan baik kami dari jepun! ayu namanya.. seayu orangnya tau... dia kesian tengok blog kami dogoi jaa.. hahah hangpa paham dah maksud dogoi nih.. dogoi nih kira org kedah maksudkan kosong tak dak apa laa.. bogel la lebih kurang hahahah nih dah dia bagi header lawa nih.. boleh la kami tepek.. tu yang berubah ropa sket blog kami hari nih.. tenkiu ayu!!!! sayang ko... lagi sayang kalau aku dpt jumpa hang kat jepun hehehehe

ok babaiii nanti kita sambung citer lagi okay!!!

3 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

hikhikhik
x payah la buat n3 aku maluuuuuuu

Papa Mifz said...

cantek header tuh....:)

nyonyacyber said...

Ayu: hehehe malu pulak ek..

Papa Mifz: cantik kan! cantik maca tuan yg buatkan tu hehe

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki

There was an error in this gadget