Tuesday, June 7, 2011

bila sudah gemukss

hrmmm lately ni aku dah rasa berat aku dah makin bertambah.. dulu jenjalan jauh naik tangga turun tangga tak jadi masalah.. tp sekarang dah mula tercungap-cungap daaa...adoii ni antara faktor usia yang mungkin di alami oleh ramai wanita2.. dulu aku selalu gak gelak2 bila dgr org susah payah nak turun berat badan.. hahah skrg padan la muka aku.. sendiri pulak mengalaminya.. hrmmm berat ku dulu tak pernah lebih dari 46kg.. tp sejak bersalinkan Nabil 7 tahun lepas, sket demi sedikit makin meningkat. Now rasanya dah kena berjaga-jaga bab berat badan ni.. ngeri aku memikirkan bab mengelebeh sana sini.. owhh tidak.. tp aku beruntung sbb ketinggian aku agak mengaburi kegemukanku hahaha.. Mungkin juga sbb aku dah stop tak masuk gym.. sbb tu lah makin naik jer berat ni.. hahah antara alasan-alasan yang boleh digunapakai.. :p

Semalam waktu jenjalan kat mall dengan my hubby, tiba2 terpandang losyen mustajab.. hahaha apa lagi terus beli.. harap2 dapat la kempiskan sket perut nih.. hahaha ngeri arr bila Nabil asyik cakap dalam perut mama macam ada baby.. hahahhaha

2 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

hahahaha aku rasa mcm anak2 tanya mama baby dalam perut kan...asalnya perut ada lebihan lemak bukan berisi pow...urmmm aku pow dah kena juga penyakit gini...uwaaaa!

nyonyacyber said...

tu arr.. kritikal arr bila tgk perut.. ngeri aku hahaha

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki