Tuesday, June 14, 2011

patah...


pagi tadi tiba2 dapat call dari cikgu sekolah nabil.. hello puan, maaf ya.. nak beritahu, cermin mata anak puan patah, ada budak tersepak bola sewaktu sesi PJK tadi. sekarang anak puan tak nampak matanya.. owhh yer ker.. anak saya ok tak? anak puan ok.. cuma bingkai cermin mata jer patah.. owhh tak per cikgu..asalkan anak saya tak cedera tak mengapa.. sekejap lagi saya hantar cermin mata ganti untuk dia.. terima kasih ya cikgu..

hrmmm nabil.. ohh nabil.. cermin mata tu baru jer baper bulan pakai.. kosnya cecah RM500 jugak.. now dah patah, nasib baik ada cermin mata lama boleh guna buat sementara.. tak per la anakku.. mungkin kawan-kawan tak sengaja tersepak bola ke mata nabil..terpaksa la ayah bekejar balik rumah ambil cermin mata lama untuk Nabil.. Kalau tak der cermin mata, Nabil memang tak boleh belajar.. sebab tahap rabun dia agak kritikal juga.. dengan power yang cecah 650 meraba-raba jugak dia nanti.. sian anakku.. apa boleh buat.. sudah takdir..

6 comments:

Azura Mendezz said...

adess~~ sabar je la nooo?? =)

nyonyacyber said...

huhuhu apa nak kata.. redha jer la

Anonymous said...

kehkehkeh.. duit oo duit

nyonyacyber said...

apakan daya.. sudah suratan

Pisang said...

aduhai kak na...awat kuat sgt power dia mcm org dewasa...:((

nyonyacyber said...

apa nak buat.. sudah takdirnya begitu.. dulu time pregnant kak na tak cukup makat carrot kot haha

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki

There was an error in this gadget