Monday, June 20, 2011

happy father's day

semalam satu dunia meraikan hari bapa.. so rasanya korang semua pun sama la jugakkan.. aku ada dgr2 org cakap.. kita tak leh sambut hari bapa sbb tu yahudi punya propa.. tp bg aku asalkan kita tidak menyalahi akidah tidak mengapa.. sebagai tanda hari kita meraikan bapa kita.. bukan bermakna hari-hari lain kita tak raikan bapa kita.. tapi cuma hari bapa ni agak special sama seperti kita raikan hari ibu, hari setiausaha, hari kanak-kanak dan macam2 hari lagi yang ada. itu pada pandangan kasar aku la kan..

so Selamat Hari Bapa buat ayahanda tercinta Hj.Mohd. Hussain Mohd. Akhir dan juga buat suamiku tesayang Abd. Hamid b. Husain. Semoga kasih sayang kita semua berpanjangan dunia dan akhirat hendakNya..


aku tak der la sambut lebih2.. just beli kad utk anak2 tulis kasi pada suami.. then malamnya ku raikan suami makan-makan kat luar.. itu jer la.. so korang apa citer hari bapa korang? jom la share!

2 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

aku just call jer wish nak celebrate jauh bangat...sang somi plak smlm demam so kami tidoq kat umah jer ngeh ngeh ngeh...sambey makan chicken rice :D

nyonyacyber said...

hhaha ok la tuh.. aku call mak aku jer laa.. sbb ayah aku kalau ckp tipon dia tak baper nak dgr.. hehe

keudara bersama FBI @ HOTFM AM CREW

MHI @ TV3 - Jan 2, 2009

Tempat Yg Telah Ku Jejaki